Zpět
LANGUE SECONDE,LANGUE ETRANGERE ET ASPECTS COGNITIFS
Citace: |
FENCLOVÁ, M. LANGUE SECONDE,LANGUE ETRANGERE ET ASPECTS COGNITIFS. Etudes de linguistique appliquee, 2014, roč. 1, č. 174, avril - juin 2014, s. 147-157. ISSN: 0071-190X
|
---|---|
Druh: | ČLÁNEK |
Jazyk publikace: | fre |
Anglický název: | Cognitive aspects of foreign language and second language |
Rok vydání: | 2014 |
Autoři: | Doc. PhDr. Marie Fenclová CSc. |
Abstrakt CZ: | Pole francouzštiny jako druhého osvojovaného jazyka je zpravidla vymezováno v rámci sociodemografického kontextu výuky. Koncepty jazyka druhého i cizího vycházejí ze specifik samotného procesu osvojování těchto jazyků. Jednou z možností, jak jednotlivé koncepty vymezit, může být uplatnění kognitivního přístupu. |
Abstrakt EN: | The field of FLS is mainly determined by the socio-demographic context of teaching / learning, in terms of its application environment, that is to say, by features that delimit the cocept LS and LE cocept in based on the specificities of the process d'appropriation itself. A promising approach in this order of ideas can be a cognitive approach. |
Klíčová slova |
Zpět