Zpět
Fenomén přibližnosti ve studiu cizích jazyků
Citace: |
FENCLOVÁ, M. Fenomén přibližnosti ve studiu cizích jazyků. In Studium cizích jazyků a kultur v aktuálním diskurzu. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013, s. 82-88. ISBN: 978-80-261-0154-3
|
---|---|
Druh: | KAPITOLA V KNIZE |
Jazyk publikace: | cze |
Anglický název: | The phenomenon of proximity in the study of foreign languages |
Rok vydání: | 2013 |
Místo konání: | Plzeň |
Název zdroje: | Západočeská univerzita v Plzni |
Autoři: | Doc. PhDr. Marie Fenclová CSc. |
Abstrakt CZ: | Cílem kapitoly je zamyslet se nad problematikou místa přibližnosti ve vyjadřování žáků v cizím jazyce, v našem případě ve francouzštině. Pozornost je věnována především fenoménu přibližnosti ve fonetických dovednostech studentů. Dále je pojednáno o teorii tzv. fuzzy logiky, která je v současné době v lingvodidaktickém diskursu často zmiňována. |
Abstrakt EN: | The aim of this chapter is to consider the issues of proximity in space expression of students in a foreign language, in our case in French. Attention is paid to the phenomenon of proximity in phonetic skills of the students. Next, we discuss the theory of fuzzy logic, which is currently in the didactic discourse often mentioned |
Klíčová slova |
Zpět