Přejít k obsahu

Cizí jazyky pro komerční praxi - francouzština

Charakteristika programu

Studijní program nabízí ucelené studium filologického a společenskovědního charakteru umožňující jak přímý vstup absolventa do praxe, tak i teoretickou průpravu potřebnou k eventuálnímu navazujícímu magisterskému studiu. Studium je koncipováno jako tři specializace: Cizí jazyky pro komerční praxi - francouzština, Cizí jazyky pro komerční praxi - němčina a Cizí jazyky pro komerční praxi - ruština. Anglický jazyk je součástí každé specializace.

Studium je orientováno na aplikovanou lingvistiku, odborný styl hospodářských, administrativních a právních textů, interkulturní komunikaci ve firemní praxi, základy ekonomie, podnikové ekonomiky a marketingu, obchodní právo, počítačové zpracování textu a základy překladatelské a tlumočnické činnosti.

 

Profil a uplatnění absolventa

Absolventi naleznou široké uplatnění v prostředí managementu firem, vnitrostátních i mezinárodních institucích, např. ve sféře obchodu a služeb, v bankovnictví, pojišťovnictví, advokátních kancelářích, poradenských firmách, mediích, institucích státní správy apod. Absolventi mohou pokračovat ve studiu navazujících magisterských studijních oborů zaměřených zvláště na aplikovanou lingvistiku, učitelství, či jiných humanitních oborů.

 

Studijní plán

Podrobné informace o studiu, např. seznam povinných, povinně volitelných a výběrových předmětů, jejich zařazení do semestrů a ročníků, obsah těchto předmětů a další detailní informace o průběhu studia, studijních předpisech apod. najdete ve studijním plánu.

 

Patička